HTML

Nem értek hozzá, de tudom 10 percig szidni.

Na, ez egy olyan megmondós blog, amelynek a szerzője fontosnak tartja kijelenteni, hogy nem szakértője annak amiről ír. Ez definiálja a blog témakörét is, mivel semminek sem vagyok szakértője, de mindenről tudok beszélni. Ha mást nem tudok hozzáfűzni, akkor elmondom, miért nem érdekel egy kicsit se. Nem biztos, hogy lesz 10 perc, mert egyébként lusta vagyok írni. Lacc

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Alone in the dark

2010.12.14. 20:58 R/T

Elsőnek egy 5 évvel ezelőtti moziélményem osztanám meg veletek.

A stratégia az volt, hogy a meghódítandó lányt nem este és nem romantikus filmre viszem, hogy ne legyen olyan egyértelmű a szitu. Sikerült eltaktikáznom, a lány ugyanis (nevezzük Edinának) nem jött el a délután három órai Hazárd megye lordjai-ra.

Nem csak ő volt ezzel így aznap délután Debrecenben, hanem mindenki más is. Egyedül sikerült végigzgulnom a film nem túl csavaros történetét. Azóta már láttam egyszer a filmet, letöltve, számítógépen, és meg kell állapítsam, hogy csak moziban élvezhető.

Bár most, ahogy ezt így írom, azon gondolkodom, lehet letöltöm még egyszer, hisz a második megtekintés óta is legalább 4 év telt el, és épp ma akartam valami agyatlanságot nézni, amiben nincs semmi, csak kocsik és lövöldözés. Nem egy kifjezett lövöldözős mozi, de azért az elején van egy kis te a lányom lövöd, én meg téged indíttatású kergetőzés.

Innentől kezdve közepesen unalmas a film, azt hiszem látunk egy kocsmai verekedést, amit az vált ki, hogy valaki nem megfelelően szól Jessica Simpson-hoz. Meg kell jegyeznem, ahogy az autós üldözés, JS is izgalmasabb 4 négyzetméteren.

Két jelenetet emelnék ki, ezek miatt néztem meg a mozi után majdnem rögvest a filmet:

egyrészt amikor valami miatt új motor kerül a főszereplők autójába. Egy Hemi V8 kerül bele, amelynek a hangja még ma is bennem él abban a formában, ahogy a moziban hallottam.

Másrészt, amikor JS belibben a helyi rendőrörsre, hogy információkat szedjen ki a lúzer rendőrből. Slow-motion, 4 négyzetméter, JS jön, hosszú ballonkabát a földre esik, a kamera pedig fókuszál Jessica rózsaszín bikinijére.

Igazából nem tudok többet írni a filmről, talán eddig is felesleges volt, mert ámbár én szeretem, eléggé futottak még kategória. Hagyjuk is. Holnap visszatérek egy görög művészfilmmel.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://10perc.blog.hu/api/trackback/id/tr892516290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása